werkwijze_ankebotfotografie.jpg


Werkwijze

Heb je al een idee?

Je hebt een goed gevoel bij je bedrijf. Je wil het imago van je bedrijf met beelden ondersteunen. Een goed beeld neerzetten. Bijvoorbeeld door middel van een nieuwsbrief, een advertentie of ander drukwerk. Heb je al een idee? Dan gaan we in overleg hoe dit het beste kan worden uitgevoerd. Heb je nog geen idee? Ook dan gaan we in overleg en zal ik samen met jou zoeken naar de mooiste invulling van je promotiemateriaal.

Hoe kunnen wij samenwerken?

Jezelf bewust presenteren vraagt even de tijd en een aantal keuzes. De beslissing of iemand jouw bedrijf een goede partij vindt wordt in een split second genomen. mensen moeten tegenwoordig super snel informatie verwerken, voor je het weet ben je al ingedeeld in een hokje. In welk hokje wil jij dan terecht komen?

Voorafgaand aan een fotoreportage vindt daarom altijd een brainstormsessie plaats over de invulling en de uitstraling van de foto's. In dit persoonlijke contact leer ik je bedrijf kennen en vraag ik naar je wensen, je doelgroep en je doelen. 

Bij het maken van een bedrijfsreportage vind ik het belangrijk da de sfeer en de kracht van de onderneming voelbaar is in de foto's. Ik fotografeer mensen graag op hun best, dus zorg ik ervoor dat mensen zich bij mij ontspannen voelen. Dat betekent bijvoorbeeld dat de fotoreportage op een vertrouwde locatie plaats vindt. En dat we de tijd ervoor nemen.

Wat levert dat op?

Maatwerk. De reportage bestaat uit een serie krachtige foto's waarop jij als ondernemer met je onderneming tot je recht komt. En daarnaast professionele beelden waarmee het imago van het bedrijf wordt ondersteund; kernachtig en inhoudelijk. Je kan je hiermee als bedrijf krachtig onderscheiden en profileren wat uiteindelijk meer omzet op zal leveren.